شنبه ۰۸ / ۰۲ / ۱۴۰۳ ساعت 21:42

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
منو اصلی

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر خراسان جنوبی؛
حفظ اصالت و دیانت عشایر از اهم اولویت ها می باشد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر خراسان جنوبی، ابراهیمی مدیرکل امور عشایر استان در دیدار مسئول بسیج عشایری و هیئت اندیشه ورزی بسیج عشایری با وی، ضمن تاکید بر اهمیت حفظ فرهنگ عشایر، گفت: حفظ اصالت و دیانت جامعه عشایری بسیار مهم بوده و فقط با افزایش اقدامات فرهنگی است که به نتیجه مطلوب می رسد.

ابراهیمی افزود: عشایر همیشه یک پای کار همه مناسبت‌ها نظیر هفته دفاع مقدس، روز قدس، دهه فجر و.. می باشند و وفاداری خود را به نظام ثابت نموده اند.

وی گفت: مجموعه بسیج عشایری و اداره کل امور عشایر مکمل یکدیگرند و این موضوع در بحث پیگیری مطالبات جامعه هدف می تواند بسیار موثر واقع شود.

وی ضمن ارائه گزارش عملکردی از اقدامات شاخص با اشاره به حضور عشایر در نمایشگاه روستاآباد، گفت: با دخیل کردن عشایر در عرضه مستقيم تولیدات خود بويژه با حضور در نمایشگاه ها، موجب بالا رفتن اعتماد به نفس و تقویت ضریب توانمندی آنان شده، نتیجتاً درآمد آنان افزایش می یابد.

وی افزود: با این اقدام کسب و کار عشایر رونق یافته و از طرف دیگر محصولات با کیفیت تری برای مردم عرضه می شود و اینگونه است که می‌توان محصولات عشایری را برندسازی نمود.

در ادامه سرهنگ علیرضا یوسفی مسئول بسیج عشایری استان گفت: انقلاب اسلامی ایران بعنوان نماد مقاومت شناخته شده است لذا باید کمک کرد تا سریع تر اهداف نظام محقق گردیده و این به پیروزی مطلق جبهه مقاومت منتهی شود.

وی بر حفظ هویت عشایر تاکید و افزود: پوشش عشایر یکی از نمادهای هویتی این جامعه است که باید برای نگهداشت آن تلا‌ش نمود.


اشتراک گذاری
ارسال دیدگاه

English»