شنبه ۰۸ / ۰۲ / ۱۴۰۳ ساعت 3:34

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
منو اصلی

در بازدید کارشناسان دفتر مطالعات جامع سازمان امور عشایر ایران مطرح شد:
“دهکده گردشگری همزیستی با عشایر” عنوانی برای فعاليت گردشگری عشایر

مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی گفت: در بازدید کارشناسان دفتر مطالعات جامع سازمان امور عشایر ایران از مناطق عشایری استان، عنوان “دهکده گردشگری همزیستی با عشایر” بصورت نام و شاخصی برای بیان فعاليت عشایر در حوزه گردشگری مطرح گردید.

محمدابراهیم ابراهیمی مدیرکل امور عشایر استان گفت: سیدمحمد میرتقیان رودسری و حمید آشوری ها از کارشناسان دفتر مطالعات جامع سازمان امور عشایر ایران برای تائید طرح گردشگری منطقه عشایری ماه بانو و طرح های مطالعات آبرسانی مناطق عشایری دشت نومیدی و گل ورده در شهرستان درمیان از این مناطق بازدید و بر توانمندی ها و پتانسیل بالای جامعه عشایری استان در امر جذب گردشگر صحه گذاشتند.

ابراهیمی گفت: کارشناسان دفتر مطالعات جامع سازمان امور عشایر ایران در این بازدید در گفتگو با عشایر از اقدامات آنان در زمینه گردشگری ابراز خرسندی کرده و ظرفیت پیشرفت آن را بسیار بالا برشمرده و از آن تحت عنوان “دهکده گردشگری همزیستی با عشایر” نام برده و بر کسب دانش و اصول حوزه گردشگری در راستای تقویت تنوع شغلی در جامعه عشایری تاکید کردند.

وی افزود: در این بازدید، اصول گردشگری عشایری جامعه بنیاد و نیز اصول جذب گردشگر، برای عشایر دست‌اندرکار در این حوزه تشریح گردید.

ابراهیمی افزود: همچنین در بازدید از مرتع مناطق عشایری گلورده و دشت نومیدی در شهرستان درمیان، مشکلات موجود در بهره برداری از چاه حفر شده در مرتع مورد بررسی قرار گرفت


اشتراک گذاری
ارسال دیدگاه

English»