یکشنبه ۰۹ / ۰۲ / ۱۴۰۳ ساعت 16:11

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
منو اصلی

بمناسبت هفته بسیج؛
همایش بزرگ عشایر، ذخایر انقلاب شهرستان قاین برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر خراسان جنوبی، همایش بزرگ عشایر، ذخایر انقلاب در منطقه عشایری گرماب شهرستان قاین بمناسبت هفته بسیج برگزار شد.

سردار علیرضا یوسفی جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا استان گفت: عشایر در مرزداری و جهاد اقتصادی نقش مهمی دارند و بسیجی وار همیشه پشتیبان نظام و ولایت می باشند لذا بایستی قدر این مردم، با این فرهنگ غنی بیشتر دانسته شود.

سردار یوسفی گفت: فعالیت گروه های جهادی درقالب پروژه های محرومیت زدایی در تمامی سطح استان برای رفع مشکلات و دغدغه‌های عشایر برگزار می شود تا این دغدغه ها به کمترین میزان برسد.

محمد ابراهیم ابراهیمی مدیرکل امور عشایر استان عشایر را مردمانی ولایت مدار و با بصیرت همراه‌ با روحیه‌ای بسیجی برشمرده و گفت: از آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران، همیشه عشایر در حمایت و پشتیبانی از نظام پیشرو بوده اند و همانطور که در دفاع مقدس از کشور دفاع و شهیدان بسیاری را تقدیم انقلاب کردند بعد از آن نیز، در تامین امنیت مرزها و چرخه تولید تاثیر گذار می باشند.

در این همایش ابراهیمی برای پاسخگویی به سوالات، با عشایر منطقه گرماب از نزدیک و چهره به چهره دیدار و گفتگو کرد و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.

مسئول بسیج عشایری استان، فرمانده سپاه قاین، رئیس اداره امور عشایر شهرستان قاین، مسئولین استانی و شهرستانی و جمعی کثیری از عشایر منطقه گرماب شهرستان قاین در این مراسم حضور بهم رساندند.


اشتراک گذاری
ارسال دیدگاه

English»