یکشنبه ۰۹ / ۰۲ / ۱۴۰۳ ساعت 12:32

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
منو اصلی

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر خراسان جنوبی؛
۶۰ خانوار از اجرای فاز چهارم پروژه آبرسانی عشایری خواجه منجیکوه و چاه زرد نهبندان بهره مند می شوند

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر خراسان جنوبی، کلنگ زنی فاز چهارم پروژه آبرسانی به محلات عشایری خواجه منجیکو و چاه زرد شهرستان نهبندان توسط سرپرست سازمان امور عشایر ایران انجام پذیرفت.

سیاوش احمدی میرقائد در این مراسم و در حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیرکل امور عشایر استان و فرماندار شهرستان نهبندان، اجرای پروژه های آبرسانی پایدار را نتیجه نگاه ویژه نظام به جامعه عشایری برشمرده و گفت: فاز چهارم پروژه آبرسانی به محلات عشایری خواجه منجیکو و چاه زرد نهبندان دارای ۱۵ کیلومتر خط انتقال آب می باشد که مبلغ ۱۶ میلیارد تومان برای اجرای آن پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ خانوار عشایری از اجرای فاز چهارم این پروژه بهره مند می شوند، اظهار داشت: عملیات تکمیلی و پایانی این پروژه نیز به طول ۷ کیلومتر و برای بهره مندی ۵۰ خانوار به محلات عشایری چاه شور و تمام ده در صورت تخصیص اعتبارات لازم در سال آینده اجرایی می گردد.

سرپرست سازمان امور عشایر ایران با اشاره به اینکه فاز اول و دوم این پروژه(خواجه منجیکو و چاه زرد) تکمیل و فاز سوم آن نیز مراحل نهایی خود را طی می کند، افزود: کل پروژه آبرسانی به محلات عشایری خواجه منجیکوه و چاه زرد دارای ۸۱ کیلومتر خط انتقال آب بوده و از اجرای کامل آن ۲۸۰ خانوار عشایری از نعمت آب شرب پایدار بهره مند می گردند.


اشتراک گذاری
ارسال دیدگاه

English»