چهارشنبه ۲۶ / ۰۲ / ۱۴۰۳ ساعت 20:27

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
منو اصلی

در دیدار مسئولین بنیاد مسکن با مديرکل امور عشایر خراسان جنوبی:
واگذاری ۴۶۳۵ قطعه زمین به عشایر استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر خراسان جنوبی، قاسم تنها مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بمناسبت روز ملی روستا و عشایر با محمدابراهیم ابراهیمی همتای خود در اداره کل امور عشایر دیدار کرده و این هفته را به جامعه عشایری استان تبریک گفت.

ابراهیمی در خصوص این دیدار در گفتگو با روابط‌عمومی امور عشایر گفت: مطابق با گزارشی که توسط مدیرکل بنیاد مسکن استان در این دیدار مطرح شد، بطور کلی تا به امروز تعداد ۴۶۳۵ قطعه زمین در ۵۱ منطقه عشایری واگذار شده است.

وی با اشاره به اعطای ۵۳۷۴ فقره تسهیلات مسکن روستایی به حوزه عشایری استان توسط بنیاد مسکن، اظهار داشت: در این دیدار مطرح شد که ۴۲۲۲ جلد سند در ۳۰ منطقه عشایری نیز با تلاش بنیاد مسکن در طول سالیان گذشته صادر گردیده است.

در ادامه در این دیدار قاسم تنها مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: تملک و تأمین ۴۹۳ هکتار زمین در ۷۴ منطقه عشایری از جمله اقدامات مهم بنیاد برای عشایر می باشد.

وی افزود: البته طرح هادی در ۴۹ منطقه عشایری اجرا شده که امید است این رقم با تلاش همکاران بنیاد مسکن افزایش یابد.

در این جلسه حاضرین پیرامون همکاری های بیشتر گفتگو نموده و مطالبی را بیان کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن و حجت‌الاسلام فاطمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور عشایر استان نیز حضور داشته و درباره اهمیت اقدامات مومنانه، فرهنگی و مذهبی در مناطق عشایری مطالبی را بیان نمودند.


اشتراک گذاری
ارسال دیدگاه

English»