سه شنبه ۲۵ / ۰۲ / ۱۴۰۳ ساعت 3:43

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
منو اصلی

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری؛
سند مدون عملیاتی راهکاری مهم برای حل اساسی مشکلات عشایر استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر خراسان جنوبی، عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در مراسم تحویل دو دستگاه تانکر آبرسان برای عشایر شهرستانهای خوسف و نهبندان، اهدایی بنیاد مستضعفان، ضمن ارج نهادن به این اقدام، گفت: تدوین یک سند عملیاتی مدون برای بررسی و رفع اساسی مشکلات و دغدغه‌های عشایر استان می‌تواند برای این قشر زحمتکش و مولد جامعه بسیار تاثیرگذار باشد.

تدوین سند مدون موجب می شود تا با برنامه ریزی و زمانبندی دقیق مشکلات اصلی عشایر مشخص، در کارگروه ها مصوب و بعد از آن در شهرستان‌ها اجرایی شود.

ظرفیت های مدیریتی دولت سیزدهم نگاه، توجه و تعهدی خاصی به موضوع عشایری و ماندگاری، مرزداری و در صحنه بودن این قشر از جامعه دارد.

عشایر با حضوری که در نقاط دورافتاده دارند موجب افزایش ضریب امنیت در مرزها بدون هیچ گونه توقعی می شوند.

عباس زاده وضعیت آبرسانی را برای عشایر استان، بسیار مطلوب ارزیابی کرده و گفت: با توجه به خشکسالی های مداوم و بیابانی بودن وضعیت جغرافیایی مناطق عشایری استان، بحث آبرسانی سیار و اجرای پروژه‌های آبرسانی پایدار باید با جدیت ادامه پیدا کند.

وی استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، سرمایه گذاران و خیرین را برای خدمات دهی بیشتر به عشایر و محرومیت زدایی مفید و موثر برشمرد.

در ادامه محمدابراهیم ابراهیمی مدیرکل امور عشایر استان از اهداء دو دستگاه تانکر آبرسان برای عشایر از مسئول بنیاد علوی و نماینده اسکان ایران قدردانی کرد ضمن ارائه گزارش عملکرد امور عشایر استان گفت: تامین گریدر و راننده برای آن و تانکرهای آبرسان یکی از مهمترین دغدغه های امور عشایر استان است که انشالله با نگاه ویژه مسئولین، هرچه زودتر برطرف شود.


اشتراک گذاری
ارسال دیدگاه

English»