پنج شنبه ۱۳ / ۰۲ / ۱۴۰۳ ساعت 16:14

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
منو اصلی

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر خراسان جنوبی؛
برپایی سیاه‌ چادر عشایری خراسان جنوبی در نمایشگاه‌ توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور

مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی از برپایی سیاه‌ چادر عشایر استان در پنجمین نمایشگاه‌ توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر خراسان جنوبی، محمد ابراهیم ابراهیمی ضمن بیان مطلب فوق گفت: پنجمین نمایشگاه‌ توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور که در مصلی تهران در حال برگزاریست از تاریخ ۱۲ تا ۱۸ مهر دایر است و می تواند فرصت مناسبی برای عشایر و فعالان این حوزه باشد تا با کشف بازارهای قوی و آشنایی با افراد متخصص جدید و خلاق، موجب گردند، تولیدات عشایر سریع تر و با سودی بیشتر برای خود آنها، عرضه و بفروش برسد.

وی افزود: شرکت فعال در چنین نمایشگاه هایی میتواند موجب تحکیم حلقه اتصال بین عشایر تولید کننده و بازار های فروش شده و با حذف واسطه ها، رونق بیشتری برای کسب و کار عشایری ایجاد گردد.

مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی تاکید کرد: این نمایشگاه یک رویداد بزرگ ملی برای معرفی توانمندی ها و ظرفیت های اقتصادی و فرهنگی عشایر می باشد تا آنها بتوانند از نزدیک به مردم و مسئولین قابلیت ها، تولیدات و آداب و سنن خود را نشان دهند.

ابراهیمی گفت: شرکت تعاونی عشایری شهید سعیدی شهرستان قاین به نمایندگی از عشایر استان با برپای سیاه چادر، ارائه تولیدات و نمایش آداب و سنن از جمله لباس محلی و اجرای موسیقی سنتی در این نمایشگاه شرکت دارند.


اشتراک گذاری
ارسال دیدگاه

English»