یکشنبه ۰۹ / ۰۲ / ۱۴۰۳ ساعت 2:52

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
منو اصلی

هفته دفاع مقدس گرامی باد
هفته دفاع مقدس گرامی باد

هفته دفاع مقدس در تقویم جمهوری اسلامی ایران به هفته آغازین جنگ ایران و عراق گفته می‌شود و از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر ادامه دارد. در تاریخ ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ رژیم بعثی عراق با برنامه‌ریزی قبلی و به منظور برانداختن نظام تازه تاسیس شدۀ جمهوری اسلامی ایران، جنگ وسیعی را علیه ایران شروع نمود. رییس جمهور عراق که در آن زمان صدام حسین بود، با حاضر شدن در مقابل دوربین‌های تلویزیونیِ عراق، قرارداد ۱۹۷۵ الجزایر را پاره کرد، و شروع تجاوز رژیم بعثی عراق به خاک جمهوری اسلامی ایران را اعلان نمود.

هفته دفاع مقدس ۱۴۰۲ بر همه رزمندگان و آزاده ها و مردم شهید پرور ایران زمین گرامی باد هفته ای که یادآور رشادت ها و دلاوری های مردم ایران در مقابل استکبار جهانیست.

هفته دفاع مقدس گرامی باد هفته ای که نشان دهنده عشق مردم ایران به خاک و ناموس شان است و به جهان نشان دادند تا سالها میجنگند و خون میدهند و سختی ها را تحمل خواهند کرد اما یک وجب از خاک کشورشان را به هیچ بیگانه ای نمیدهند.

چه انسان هایی برای وجب به وجب خاک کشور شهید شدند و یا سلامتی خود را فدا کردند هفته دفاع مقدس یاداور رشادت های ایرانیان است گرامی باد این همه غیرت و شجاعت مردم ایران

فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیه ا… الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا… العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) و تمامی دلاورمردان و زنان تبریک عرض می نمایم.

شهدای دفاع مقدس نمونه بارز شجاعت و مردانگی هستند. آنها شجاعت را معنا می کنند و در پی آن با کار دلیرانه ای که کردند به دیگران درس آزادگی می دهند.


اشتراک گذاری
ارسال دیدگاه

English»