پنج شنبه ۱۳ / ۰۲ / ۱۴۰۳ ساعت 15:50

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
منو اصلی

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر خراسان جنوبی؛
امور عشایر خراسان جنوبی از دادستان خوسف تقدیر کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر خراسان جنوبی؛ محمد ابراهیم ابراهیمی مدیرکل امور عشایر استان طی مراسمی، از حجت‌الاسلام سید مصطفی جلالی دادستان خوسف برای تلاش های دادگستری شهرستان در صدور احکام عام المنفعه تقدیر نمود.
ابراهیمی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت امام هادی علیه السلام و گرامیداشت هفته قوه قضائیه، افزود: در چند وقت اخیر شاهد این هستیم که توسط دادگستری استان در حمایت مردم و عشایر به عنوان قشری از جامعه، احکامی صادر می شود که در این احکام، مجرمین ملزم به ارائه خدمات به مردم می گردند.
وی اظهار داشت: طی حکمی که دادگستری خوسف برای فردی مجرم صادر نموده است مقرر شد فرد مذکور در ازای جرمی که مرتکب شده، مبلغی را برای اقدامات عام المنفعه هزینه نمایند.
مدیرکل امور عشایر استان گفت: صدور چنین احکامی نه تنها موجب بازدارندگی بیشتر مجرمین و کسب ثواب اخروی و برکات معنوی برای آنان می شود بلکه موجب انجام خدمات عمومی شده که مردم از طبعات مفید آن بهره‌مند می‌شوند.
لازم بذکر است در این مراسم، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل امور عشایر استان، امام جمعه، فرماندار و رئیس امور عشایر شهرستان خوسف نیز حضور داشتند.


اشتراک گذاری
ارسال دیدگاه

English»