یکشنبه ۳۰ / ۰۲ / ۱۴۰۳ ساعت 0:12

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
منو اصلی

دیدار چهره به چهره با عشایر؛
بازدید مدیرکل امور عشایر از محله عشایری شندول در نهبندان

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر خراسان جنوبی، محمد ابراهیم ابراهیمی سرپرست اداره کل امور عشایر استان در سفر به نهبندان و در دیدار چهره به چهره با عشایر و بررسی مشکلات آنان، با حضور در محله عشایری شندول با عشایر آنجا دیدار و گفتگو کرد.
ابراهیمی ضمن بازدید از حوض انبار نیمه کاره این محله به ارائه راهکارهایی برای تکمیل آن پرداخته و گفت: در اجرای پروژه های عمرانی باید دقت شود، نیاز سنجی پروژه بدرستی انجام و سپس پروژه با هدف استفاده و بهره‌برداری، آغاز و به پایان برسد زیرا تاثیرات منفی یک پروژه نیمه کاره و رها شده بمراتب از اینکه حتی کاری انجام نشود، بیشتر است.
وی افزود: از سال ۹۳ تجهیز اتراقگاه های عشایری در قالب ساخت سکوی نصب سیاه چادر در برخی از شهرستان های استان اجرایی گردید و در ادامه همین برنامه ها، ساخت حمام و سرویس بهداشتی، حمام سیار ضد کنه، ساخت جایگاه و سکوهای قابل حمل برای حفظ و نگهداری فرآورده های دامی از معرض حشرات موزی، سکوهای برداشت آب برای ساکنین و ساخت سکونتگاهی مقاوم و امن در دستور کار قرار دارد.
ابراهیمی پس از بازدید از قنات حیدر آباد، لوله گذاری و استفاده درست از آب این قنات را با همراهی خود عشایر منطقه، بسیار مهم و سودمند ارزیابی نمود.


اشتراک گذاری
ارسال دیدگاه

English»