جمعه ۰۷ / ۰۲ / ۱۴۰۳ ساعت 12:54

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
منو اصلی

محمد ابراهیم ابراهیمی از عشایر استان تقدیر و تشکر کرد
متن بیانه سرپرست اداره کل امور عشایر درخصوص حضور پرشور عشایر در جشن های دهه فرخنده فجر

 سرپرست اداره کل امور عشایر خراسان جنوبی از حضور وحدت آفرین عشایر ولایی استان در گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و از شرکت گسترده و وحدت‌بخش این غیور مردان و زنان همیشه در صحنه و ولایتمدار در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن طی بیانیه ای تقدیر و تشکر می کند. که متن آن بدین شرح است:

حضور حماسی، دشمن شکن و امیدآفرین شما عشایر با بصیرت و همیشه در صحنه استان در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به درستی که تجلی قدرت الهی و برگرفته از ایمان و اراده‌های راسخ ملت مسلمان، شجاع و مبارز ایران اسلامی است تا در پیامی کوبنده بساط دسیسه فتنه‌گران، آشوب‌طلبان و دشمنان حسود انقلاب را در هم بپیچد و قدرت نرم نظام و اراده ، عظمت و اقتدار ملی مردم و نظام را در معرض دید همگان قرار دهد.

شما عشایر با حضور خود در اجتماعات باشکوه سراسر استان میثاق دوباره ای با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی و بیعتی مجدد با ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای داشتید و با وحدت، همدلی و حضور گسترده خود قلب امام زمان (عجل الله) و همچنین نائب برحقش را شاد و چشم دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را کور کردید.

بی شک این حضور پرشور  پیام وحدت و همدلی عشایر استان را تحت لوای ولایت فقیه، انقلاب اسلامی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی به همگان رسانید و موجب بصیرت افزایی و جلوگیری از بروز فتنه‌هایی از این دست در سالیان بعد خواهد شد .

اینجانب محمد ابراهیم ابراهیمی به اتفاق همکارانم از همه عزیزانی که به هر نوعی در برگزاری جشن ها و مراسمات بزرگ عشایری دهه فرخنده فجر، حضوری معنادار و موثر داشتند، تقدیر و تشکر  به عمل می آورد.
محمد ابراهیم ابراهیمی
سرپرست اداره کل امور عشایر استان خراسان جنوبی
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

 

 


اشتراک گذاری
ارسال دیدگاه

English»