جمعه ۱۰ / ۰۱ / ۱۴۰۳ ساعت 15:30

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
منو اصلی

با حضور بیش از ۸۰۰ عشایر و مسئولان شهرستانی و استانی برگزار شد
برگزاری جشنواره عشایر و انقلاب در جمع عشایر سرایانی

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر خراسان جنوبی؛ به مناسبت دهه فجر، جشنواره بزرگ عشایر و انقلاب در محله عشایری زرین چاه سرایان با حضور عشایر و مسئولان استانی و کشوری برگزار شد.
به مناسبت دهه فجر، جشنواره بزرگ عشایر و انقلاب در محله عشایری زرین چاه شهرستان سرایان با حضور بیش از ۸۰۰ عشایر و مسئولان شهرستانی و استانی برگزار شد.

ابراهیمی سرپرست اداره کل امور عشایر خراسان جنوبی گفت:  جشنواره عشایر و انقلاب به نمایندگی از تمامی عشایر استان در محله عشایری زرین چاه بخش سه قلعه شهرستان سرایان، در ارج نهادن به دهه فجر و با حضور پرشور عشایر و مردم برگزار شد.

وی بیان کرد: ۱۱ سیاه چادر عشایری در این جشنواره برپاشد.

سرپرست اداره کل امور عشایر خراسان جنوبی ادامه داد: در کنار عرضه توانمندی‌ها و تولیدات عشایری، موسیقی محلی، سرود، مسابقات طناب کشی، تیراندازی، نخریسی و چندین برنامه سرگرم کننده دیگر از جمله عروس کشان سنتی عشایری نیز از برنامه‌های این جشنواره بود.

وی عنوان کرد: مسئول نمایندگی، ولی فقیه امور عشایر استان، ائمه جمعه سرایان و سه قلعه، فرماندار، بخشدار و معاونین فرمانداری شهرستان، مدیرکل دامپزشکی، مسئولین بسیج عشایری، صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر، سازمان جهاد، بانک کشاورزی، نیروی انتظامی، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، نماینده مردم سرایان در مجلس شورای اسلامی، رئسای امور عشایر شهرستان‌ها و سایر مسئولین شهرستانی و استانی در این جشنواره شرکت و پس از برگزاری نماز جماعت از عشایر نمونه شهرستان تقدیر به عمل آمد.


اشتراک گذاری
ارسال دیدگاه

English»