سه شنبه ۲۸ / ۰۱ / ۱۴۰۳ ساعت 0:29

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
منو اصلی
دسته‌بندی نشده
سه شنبه ۱۱ بهمن

دهه فجر امسال باید پرنگ تر از سال های گذشته برگزار شود
حجت الاسلام فاطمی ضمن تبریک ولادت حضرت امام جواد علیه السلام تاکید کرد:

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل امور عشایر استان در جلسه تعاونی ها درخصوص صنايع دستي در حضور مهندس ابراهیمی مدیرکل، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت امام جواد علیه السلام و همچنین دهه فرخنده فجر انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ما به درستی که انفجار نور بود و موجب شد غبار سیاه ظلم، بی عدالتی و طاغوت از چهره کشور پاک و عطر بصیرت، عدالت و ولایت مداری جایگزین آن گردد.
حجت‌الاسلام فاطمی گفت: با توجه به شیطنت‌های استکبار جهانی در چند وقت اخیر، دهه فجر امسال باید پررنگ تر و پرمحتواتر از گذشته برگزار شود تا خط بطلانی باشد بر افکار و تخیلات منفی دشمنان اسلام و انقلاب.
وی اظهار داشت: حضرت امام جواد علیه السلام با تقواترین فرد اهل زمان خود بود و کسی در فضل و بخشش در مرتبه ایشان قرار نداشت.
حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی افزود: حضرت در تمام طول عمر مبارکشان مردم را به بصیرت و تقوا دعوت کردند و یکی از موضوعاتی که همیشه بر آن تاکید داشتند اعتماد می باشد.
وی تصریح کرد:حضرت می فرمایند؛ هرکه پیش از آزمودن به کسی اعتماد کند، خود را در معرض هلاکت و فرجامی رنج آور قرار داده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی در پایان سخنان خود بر امانت داری تاکید و آن را از خصوصیات یک مومن مسلمان برشمرد.


اشتراک گذاری
ارسال دیدگاه

English»