چهارشنبه ۰۵ / ۰۲ / ۱۴۰۳ ساعت 0:31

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
منو اصلی

با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور عشایر خراسان جنوبی صورت پذیرفت،
بررسی فعالیت های دهه فرخنده فجر امسال در جلسه شورای فرهنگ

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر خراسان جنوبی، با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، جلسه شورای فرهنگی با رویکرد بررسی فعالیت های اداره کل در دهه مبارک فجر امسال برگزار گردید.
♦️ در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه به بررسی، تحلیل و اهمیت دهه فجر امسال پرداخته و گفت: امسال باید تلاش شود مراسم ایام الله دهه فجر هرچه باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.
🔶 حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی افزود: بازتاب اقدامات انجام شده و پروژه های شاخص قابل بهره برداری بسیار حائز اهمیت بوده و می‌تواند مردم را بیشتر در جریان کارهای صورت گرفته قرار دهد و اخبار نادرست را خنثی نماید.
🔹 در ادامه جلسه محمد علی توسلی راد معاون توسعه و امور زیربنایی اداره کل امور عشایر استان نیز ضمن بررسی پروژه های قابل افتتاح در دهه فرخنده فجر اظهار داشت: اطلاع رسانی درست، دقیق و بموقع از پروژه هایی که در مناطق عشایری انجام شده است باید در دستور کار قرار گرفته و بصورت بنری متحد الشکل توسط روابط‌عمومی طراحی و در ادارات عشایر شهرستانها نصب گردد.
♦️ معاون توسعه و امور زیربنایی افزود: بدلیل اینکه پروژه های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر در شهرستان‌ها می باشد تمامی ادارات امور عشایر باید تصاویر و گزارش اقدامات کامل و جامع خود را به واحد عمران و روابط عمومی جهت اطلاع رسانی ارسال نمایند


اشتراک گذاری
ارسال دیدگاه

English»