پنج شنبه ۳۰ / ۰۱ / ۱۴۰۳ ساعت 6:02

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
منو اصلی

در دیدار سرپرست و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل امور عشایر استان با امام جمعه تشیع شهرستان درمیان مطرح شد؛
عشایر شهرستان درمیان یکدل و با بصیرت در کنار نظام ایستاده اند

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر خراسان جنوبی، محمد ابراهیم ابراهیمی سرپرست، بهمراه حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن فاطمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه با حجت‌الاسلام مصیب خزاعی امام جمعه شیعه شهرستان درمیان دیدار و در خصوص مشکلات و دغدغه‌های عشایر شهرستان بگفتگو پرداختند.
ابراهیمی در این دیدار ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام به ارائه گزارشی از اقدامات شاخص اداره کل امور عشایر استان برای عشایر درمیان پرداخته و گفت: همدلی، اتحاد و برادری همیشه در بین عشایر شهرستان درمیان وجود داشته و همین شاخصه آنها را تبدیل به مرزدارانی غیور و با بصیرت نموده است.

وی افزود: امید است امسال زمستان شاهد نزول بیشتر رحمت الهی در استان باشیم تا با بهبود وضعیت مراتع، عشایر بتوانند وضعیت دامداری خود را ارتقاء دهند و مشکلاتی که خشکسالی چند ساله بر آنها آورده است کاهش یابد.

ابراهیمی اظهار داشت: هماهنگی بیشتر بین دستگاهای خدمات رسان به عشایر، که با گفتگو، تحلیل و برگزاری نشست‌های تخصصی شکل می گیرد، می‌تواند در تشخیص، ارزیابی، طراحی و اجرای پروژه‌هایی مناسب در جهت افزایش خدمات رسانی به عشایر شهرستان، بسیار موثر واقع گردد و این یعنی همه در کنار هم، همدل، انقلابی و جهادی برای کمک به عشایر درمیان بی توقع و پرتلاش گام برداریم.


اشتراک گذاری
ارسال دیدگاه

English»