یکشنبه ۱۶ / ۰۲ / ۱۴۰۳ ساعت 13:43

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
منو اصلی

سرپرست اداره کل امور عشایر خراسان جنوبی تاکید کرد:
وظیفه اداره کل نظارت، حمایت و هدایت تشکل های عشایری استان است

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر خراسان جنوبی؛ محمد ابراهیم ابراهیمی سرپرست بهمراه حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن فاطمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل امور عشایر استان در دیدار با مدیر عامل و هیئت مدیره تعاونی عشایری بشرویه گفت: وظیفه اداره کل، نظارت، حمایت و هدایت تشکل های عشایری استان است.
ابراهیمی در این جلسه که بمنظور بررسی عملکرد تعاونی عشایر شهرستان برگزار گردیده است، گفت: بعضی از خدمات از طریق شرکت ها برای عشایر انجام می شود ولیکن نظارت بر آن بر عهده امور عشایر است که سرمایه عشایر در مسیر درستی استفاده شود.
وی افزود: وظیفه امور عشایر بر طبق اساس نامه، نظارت، حمایت و هدایت است نه دخالت و تعیین تکلیف.
سرپرست اداره کل امور عشایر خراسان جنوبی تاکید کرد: اداره کل امور عشایر وظیفه اش حفظ زیرساخت هایی است که برای عشایر احداث شده است هرچند که در اختیار تعاونی ها باشد.
در این نشست ابراهیمی تاکید بر این کرد که تعاونی عشایری بشرویه باید هرچه سریع تر مجمع خود را برگزار و نتایج را کامل برای اداره کل امور عشایر ارسال کند.
در این جلسه حسین سرچاهی مدیر و معاونت های مرتبط جهاد کشاورزی بشرویه و مصطفی مرادی رئیس امور عشایر شهرستان نیز حضور داشته و مسائل و موضوعات را مورد بررسی قرار دادند.


اشتراک گذاری
ارسال دیدگاه

English»