جمعه ۰۷ / ۰۲ / ۱۴۰۳ ساعت 21:47

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
منو اصلی

سرپرست اداره کل امور عشایر خراسان جنوبی؛
برای مناطق عشایری پروژه های نوین تعریف شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر خراسان جنوبی؛ محمد ابراهیم ابراهیمی سرپرست اداره کل امور عشایر استان در جلسه بررسی هزینه کرد اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده در حضور معاون توسعه عمران اداره کل، کارکنان و رئسای برخی از شهرستان ها گفت: با انجام بازدید های میدانی مستمر و با تعریف پروژه های نوین و بروز، از حوزه انجام پروژه های عرف خارج و تحولی در اجرای پروژه های جدید در مناطق عشایری بوجود آوریم.
ابراهیمی افزود: درحال حاضر پروژه یابی مهمتر از اجرای پروژه است لذا باید درعمل به اقدامات خود سرعت ببخشیم تا عقب ماندگی های موجود جبران شود که لازمه آن برنامه ریزی و بهینه هزینه کردن اعتبارات است.
وی اظهار داشت: ادارات امور عشایر در شهرستان ها باید با هماهنگی کامل بخصوص در حوزه عمرانی عمل نمایند تا پروژه ها با کمترین تنش انجام شوند.
سرپرست اداره کل امور عشایر استان گفت: با توجه به فرارسیدن فصل سرما آمادگی مدیریت بحران ادارات امور عشایر در شهرستان ها برای مقابله با حوادث و اتفاقات ضروری است و در این زمینه با ساخت ابنیه هایی که بدقت مورد مطالعه قرار گرفته اند بتوانند میزان آسیب رخدادهای طبیعی نظیر سیل را کاهش دهند.
ابراهیمی میزان اثربخشی پروژ ه های عمرانی را مهم برشمرد و گفت: بدست آوردن دقیق اطلاعات آماری از تاثیرات اجرای پروژ های عمرانی موجب پایداری در تولید و ماندگاری عشایر می شود


اشتراک گذاری
ارسال دیدگاه

English»