جمعه ۳۱ / ۰۱ / ۱۴۰۳ ساعت 4:49

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
منو اصلی

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر خراسان جنوبی؛
حضور کارکنان اداره کل امور عشایر در اجتماع اقتدار بسیجیان

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر خراسان جنوبی؛ امروز شنبه پنجم آبان ماه کارکنان اداره کل امور عشایر استان با حضور در همایش اقتدار بسیجیان با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.
در این اجتماع که صبح امروز در تمام شهرستان‌های استان نیز برگزار شد هزاران بسیجی خراسان جنوبی، همزمان با سراسر کشور با ارتباط مستقیم و به صورت مجازی به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای گوش دادند

سرهنگ حسین خراسانی‌ مطلق در اجتماع بزرگ که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسوولان در مصلای المهدی (عج) بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: قدرت جبهه حق، استعمار و استکبار را تهدید می‌کند و مرکز جبهه حق، جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: اگر در ۲ دهه اخیر رصد کنیم منطق‌های قوی و استدلال‌های ویژه‌ای را برای این موضوع می‌بینیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: یکی از مهمترین کارها تجمع اصحاب حق است زیرا کثرت نگاه‌ها در عالم و جمهوری اسلامی، علت ضعف جبهه مقابل است.

وی تاکید کرد: این نگاه امیدآفرین است و امیدواریم همه با اخلاص در جبهه حق پایدار بمانیم.

سرهنگ خراسانی مطلق یادآور شد: تجمع جبهه حق باعث تزلزل جبهه استکبار می شود.

وی با بیان اینکه به مناسبت هفته بسیج در تمامی پایگاه‌ها برنامه‌هایی اجرا شد افزود: بیش از هزار و ۱۵۰ برنامه در شهرستان بیرجند رقم خورد و برنامه‌های محوری بر مبنای ۴۳ سرفصل شکل گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند با اشاره به اتفاقات اخیر کشور گفت: اکنون که درگیر فتنه حجاب هستیم گاهی برخی انقلابیون و مذهبیون هم برای انقلاب احساس خطر می‌کنند و این اتفاقات را تهدید می‌دانند.

وی عنوان کرد: اما آنچه از بیانات مقام معظم رهبری برداشت می‌کنیم این است که در تفسیر جبهه حق و باطل هرچه به آخرالزمان نزدیک‌تر می‌شویم غلبه جبهه حق بیشتر می‌شود.

سرهنگ خراسانی مطلق گفت: اگر نظام اسلامی در سال ۵۸ برای حیات خود از جنگ سخت استفاده کرد، اکنون برعکس است لذا آنچه جبهه استکبار را بر آن داشته با جنگ‌های چند وجهی به جمهوری اسلامی بتازد، احساس خطر از سوی جبهه حق است.

اجتماع اقتدار بسیجیان به مناسبت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی برگزار شد و با پخش زنده سخنرانی مقام معظم رهبری همراه بود.

برنامه‌های هفته بسیج امسال با شعار «بسیج خدمتگزار ملت ایران» از ۲۹ آبان آغاز شد.


اشتراک گذاری
ارسال دیدگاه

English»