شنبه ۰۱ / ۰۲ / ۱۴۰۳ ساعت 19:01

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
منو اصلی
دسته‌بندی نشده
چهارشنبه ۲۵ آبان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران؛
معرفی رئیس سازمان امور عشایر به عنوان رئیس شورای تحقیقات راهبردی امور عشایر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران، در مراسمی با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی، عباس پاپی زاده رئیس سازمان امور عشایر ایران، به عنوان رئیس شورای تحقیقات راهبردی امور عشایر در سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی معرفی شد.

رئیس سازمان امور عشایر ایران در این مراسم با برشمردن نیازهای تحقیقاتی حوزه عشایر، ایجاد تنوع در کسب و کار صنایع دستی، باغات دیم و تقویت مشاغلی که عشایر بتوانند در کنار تولید گوشت قرمز به آن ورود پیدا کنند را از جمله ضروریات حوزه عشایری کشور عنوان کرد.

پاپی زاده با بیان اینکه گسترش همکاری های مشترک با سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی در دستور کار دو سازمان قرار دارد، بر توسعه تحقیقات در حوزه معیشتی و اجتماعی جامعه عشایری تاکید کرد.

رئیس تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی نیز با ابلاغ حکم رئیس سازمان امور عشایر ایران به عنوان رئیس شورای تحقیقات راهبردی امور عشایر در سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی، ابراز امیدواری کرد با تعامل بیشتر و تقویت زمینه های همکاری مشترک نیازهای تحقیقاتی حوزه عشایر احصا و گام مهمی در راستای رسالت های سازمان در خدمت به بخش عشایری کشور برداشته شود.


اشتراک گذاری
ارسال دیدگاه

English»