جمعه ۱۴ / ۰۲ / ۱۴۰۳ ساعت 5:00

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
منو اصلی

با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل امور عشایر استان؛
نشست بصیرت مسائل سیاسی روز

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان، جلسه آموزشی تفسیر قرآن با محوریت نشست بصیرت مسائل سیاسی روز با حضور حجت السلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، محمد ابراهیم ابراهیمی سرپرست اداره کل امور عشایر و دهقان کارشناس مسائل سیاسی در سالن جلسات و در جمع کارکنان اداره کل برگزار شد.
حجت السلام فاطمی ضمن تبریک هفته وحدت و ولادت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) گفت: پیامبر اسلام(ص) نماد وحدت و همبستگی هستند و دین اسلام موجب اتحاد و همدلی انسان های زیادی در سرتاسر دنیا نظیر کشورهای آفریقایی شده است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه از کارکنان خواست تا می توانند قرآن بخوانند زیرا رمر موفقیت و آرامش در دنیا و آخرت در قرآن کریم نهفته می باشد.
وی از کارکنان خواست تا قدر اسلام، نظام اسلامی و قرآن را بدانند و تاکید کرد: الان جهان غرب را فساد و گناه گرفته است و این اسلام است که با خود همبستگی، بصیرت و آگاهی برای مسلمانان بهمراه داشته است.
در ادامه دهقان کارشناس مسائل سیاسی گفت: از ابتدای انقلاب دشمنان تمام توان خود را برای نابود کردن آن گذاشته اند و از هیچ کوششی کوتاهی نکرده اند ولی به لطف پروردگار و ولایت امام (ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی و همچنین بصیرت بالای مردم ولایت مدار ایران اسلامی، تمامی نقشه ها و فتنه هایشان نقش برآب شده است.


اشتراک گذاری
ارسال دیدگاه

English»