جمعه ۳۱ / ۰۱ / ۱۴۰۳ ساعت 6:14

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
منو اصلی

استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد:
تشکیل دبیرخانه دائمی روابط عمومی و ارتباطات در استان

استاندار خراسان جنوبی بر تشکیل دبیرخانه دائمی روابط عمومی و ارتباطات در استان تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر خراسان جنوبی؛ جواد قناعت با تأکید بر این مطلب در همایش پاسداشت روز ارتباطات و روابط عمومی خاطرنشان کرد: این استان زادگاه یکی از بزرگان عرصه ارتباطات یعنی پرفسور معتمد نژاد می باشد و این موضوع وظیفه روابط عمومی‌ها را سخت تر می ‌کند.
وی متذکر شد: با توجه به اهمیت موضوع، پیشنهاد ما این است که دبیرخانه دائمی روابط عمومی و ارتباطات در خراسان جنوبی تشکیل شود چرا که چنین پتانسیلی را داریم.
استاندار با بیان این که روابط عمومی‌ها باید با نشاط و علاقه، همگرا و پویا فعالیت‌های دستگاه ذیربط خود را منعکس کنند، تصریح نمود: روابط عمومی‌ها تنها آئینه زیبایی‌های دستگاه‌های اجرایی نیستند، بلکه باید در کنار تبیین خدمات، کاستی‌ها را نیز منعکس نمایند.
به گفته وی؛ با توجه به شرایط جدید باید به سمت مدیریت نوین به معنای پاسخگویی به مردم، شفاف سازی و… برویم و روابط عمومی نیز باید با بسترهای جدید اطلاع رسانی، خود را وفق دهد.
قناعت اظهار داشت: اگر اطلاع رسانی شفاف داشته باشیم بی شک افکار عمومی را روشن و امید و آرامش در جامعه تزریق می شود.
وی ادامه داد: انتقاد و مطالبه گری نکته خوبی است به شرط اینکه همراه با راهکار باشد و خروجی آن منجر به امید، انگیزه و شتاب شود و چنین مطالبه گری مورد قبول نظام است.
استاندار تصریح نمود: روابط عمومی‌ها باید تصویر درستی از اذهان مردم و جامعه به تصمیم گیران ارائه کنند و متن بیانیه گام دوم انقلاب نیز مدنظرشان باشد.
قناعت با اشاره به طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها افزود: پرهیز از خریدهای هیجانی و تأمین تدریجی کالاهای مورد نیاز در هنگام اجرای این طرح اهمیت دارد و روابط عمومی ها در این زمینه می‌توانند به ما کمک کنند.


اشتراک گذاری
ارسال دیدگاه

English»