جمعه ۳۱ / ۰۱ / ۱۴۰۳ ساعت 7:40

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
منو اصلی

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر خراسان جنوبی؛
جلسه قرارگاه امنیت غذایی اداره کل امور عشایر استان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر خراسان جنوبی؛ جلسه قرارگاه امنیت غذایی و همچنین نخستین جلسه ستاد مدیریت بحران اداره کل امور عشایر استان با حضور مدیر مدیر کل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، اعضای قرارگاه و ستاد و همچنین رئسای امور عشایر شهرستانها بصورت وبیناری برگزار گردید.

در این جلسه مهدی عصمتی پور مدیر کل امور عشایر استان ضمن تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی، آگاه سازی و اقناع  صحیح افکار عمومی درخصوص اخبار و موضوعات مطرح شده در حوزه مسائل اقتصادی، گفت: اطلاع رسانی درست و دقیق درمورد موضوع حذف ارز ترجیحی موجب ازبین رفتن شایعات و ایجاد آرامش افکار و اذهان در جامعه عشایری می شود.

عصمتی پور افزود: عشایر باید مطلع شوند که این طرح در همه ابعاد خود مورد بررسی دقیق ساختاری قرار گرفته و تبعات مثبت آن بزودی برای عشایر و در زندگی آنها بچشم می آید.

وی با تاکید بر ارائه دقیق آمار و ارقام به سازمان‌های مربوطه، به رئسای امور عشایر شهرستان ها گفت: اعلام دقیق آمار، ارقام واطلاعات نظیر قیمت دام عشایر موجب از بین رفتن شایعات درخصوص این قیمت و حواشی آن می‌شود.

مدیر کل امور عشایر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برای ثبت عشایر در سامانه ثبتی و مبنایی چند روز بیشتر زمان باقی نیست گفت: اگر واقعا کسی عشایر نیست بدون تعارف حذف نمایید زیرا در آینده باید برای تک تک کسانی که ثبت کرده اید بتوانید پاسخگو باشید زیرا کسی که عشایر است باید ثبت شود تا حقی از وی تضییع نشود و نامش در سامانه ثبت گردد.

عصمتی پور درخصوص تمدید تسهیلات زنجیره گوشت قرمز گفت: تاکنون چندین مکاتبه انجام شده و پیگیری های لازم در دست ادام است.
وی بر موضوع خرید نهاده های دامی با توجه به فصل برداشت محصولات کشاورزی در استان و خارج استان توسط تعاونی ها تاکید نمود و گفت: چنانچه تعاونی ها نیاز به تسهیلات دارند، معرفی تا همکاری لازم انجام گیرد.
مدیر کل امور عشایر استان همچنین درباره نهاده های دامی گفت: مدیران شهرستان ها حتما با تعاونی ها جلسات مکرر برگزار و آنها را ملزم به خرید نهاده دامی نمایند.


اشتراک گذاری
ارسال دیدگاه

English»