چهارشنبه ۲۶ / ۰۲ / ۱۴۰۳ ساعت 5:44

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
منو اصلی

مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی:
بارندگی های تابستانه در خراسان جنوبی خسارت جزئی برجا گذاشت

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر خراسان جنوبی؛ مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی اعلام کرد: بارش باران و وقوع روان‌آب طی روزهای گذشته سه شهرستان خراسان جنوبی را تحت تاثیر قرار داد و خسارت‌های جزئی در پی داشت.

مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با اشاره به خسارت جزئی بارندگی در نقاطی مانند شهرستان طبس، خوسف و نهبندان اعلام داشت: طی روزهای گذشته بارندگی فراگیر در استان نداشتیم و در شهرستان‌های طبس، خوسف و نهبندان بارندگی رگباری و نقطه‌ای با جاری شدن روان‌آب همراه بود.

لازم بذکر است در این مدت جاری شدن روان‌آب باعث آب‌شستگی تعدادی از راه‌های روستایی و عشایری از جمله معدن قلعه‌زری و محدوده امامزاده شاه سلیمان علی (ع) در شهرستان خوسف شد.

گفتنی است بارندگی‌ها و خسارت‌های ناشی از جاری شدن روان‌آب‌ها در حدی نبوده که نیاز به اسکان اضطراری در روستاها یا سایر مناطق پیدا کنیم.

مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با تاکید اینکه بارندگی‌ها نیز خسارت جانی نداشته است، اعلام کرده است: یک رشته قنات در روستای نایبند طبس و بخشی از اراضی و باغات شهرستان‌های خوسف و طبس در این مدت دچار خسارت شد که میزان خسارت پس از برآورد اعلام می‌شود.

در این بارندگی‌های در برخی نقاط ۵۰ میلی متر بارندگی گزارش شده است.


اشتراک گذاری
ارسال دیدگاه

English»