دوشنبه ۱۶ / ۰۷ / ۱۴۰۳ ساعت 7:50

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
منو اصلی

در 15 مهرماه نگاشته شد؛
پیام مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی بمناسبت روز ملی روستا و عشایر

مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی در پیامی به مناسبت فرارسیدن ۱۵ مهرماه روز ملی روستا و عشایر، این روز را به عشایر و روستائیان تبریک گفت.

متن کامل پیام محمد ابراهیم ابراهیمی مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی بمناسبت روز ملی روستا و عشایر به شرح ذیل می باشد:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

در ابتدا شهادت اسطوره مقاومت را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، ولی امر مسلمین و مسلمانان جهان تسلیت عرض نموده و همچنین پروردگار عالم را شاکریم که شاهد عملیات موفقیت آمیز وعده صادق ۲ از سوی دلاور مردان سپاه پاسداران و ارتش ولایت مدار انقلاب اسلامی علیه رژیم منحوس صهیونیستی، در انتقام خون‌های پاک شهدای سرافزار جبهه مقاومت اسلامی می باشیم.

در این روزها که دنیا به سبب وجود ناپاک مستکبران و زورگویان چونان آمریکا، اسرائیل و دیگر سردمداران دروغین حقوق بشر در اروپا و غرب، وجه انسانی و آسمانی خود را کم رنگ تر از پیش می بینند، مهربانی، ساده زیستی و صداقت وجه بارز شخصیتی مردان و زنان عشایری می باشد که بدون توقع در تولید موثر و در مرزداری و حفظ یکپارچگی کشور پیشگام و پاسدار فرهنگ و تمدن اسلامی، ایرانی و استمراربخش زندگی اجتماعی ایرانیان بوده و نقش پررنگی در تولید و توسعه اقتصادی دارند و همچون سید شهدای عشایر کشور و فرزند غیور این جامعه، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ولایت مداری و عشق به مردم و سرزمین خود بی همتایند و بی شک به تعبیر امام (ره) ذخایر این مملکت محسوب می شوند.

رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) همیشه در سخنان خویش عشایر را مردمانی صادق، بااخلاص، شجاع و دور از نیرنگ و خدعه خطاب و وجود عشایر را سرمایه‌ی مهم برای کشور بشمار آورده اند.

نگاه انقلاب اسلامی نیز همیشه و از همان ابتدا به جامعه عشایری نگاهی ویژه و خاص بوده و همین موجب شده تا در اقصی نقاط کشور عزیزمان و همچنین در استان ولایتمدار خراسان جنوبی، شاهد عمران و آبادانی قابل توجهی در سطح مناطق عشایری باشیم.

اینجانب ۱۵ مهرماه؛ روز ملی “روستا و عشایر” را به روستائیان و عشایر عزیز استان تبریک می گویم و امیدوارم با توجه به ظرفیت های ارزشمندی که مناطق عشایری در بخش های مختلف کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، گردشگری و بومگردی دارد، با مشارکت، همدلی و همفکری، شاهد ارتقای شاخص های توسعه پایدار و پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر مناطق عشایری استان باشیم.

١٥ مهرماه روز ملی روستا و عشایر، روز تقدیر از روستاییان و عشایر غیور، پرتلاش و فداکار را گرامی داشته و بر دستان پرتوان و پینه بسته این عزیزان بوسه می زنیم. محمد ابراهیم ابراهیمی مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی


اشتراک گذاری
ارسال دیدگاه

English»