سه شنبه ۰۱ / ۰۸ / ۱۴۰۳ ساعت 11:11

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
منو اصلی

اختصاص ۵۰ میلیارد تومان برای تأمین ماشین آلات عشایری خراسان جنوبی
معاون استاندار در آیین رونمایی از ناوگان امور عشایر گفت:

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر خراسان جنوبی؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: در سال جاری ۵۰ میلیارد تومان برای تأمین ماشین آلات ضروری بخش عشایری از محل مالیات بر ارزش افزوده اختصاص می یابد.

علیرضا عباس زاده امروز در آیین رونمایی از ماشین آلات بخش عشایری که به مناسبت هفته جهاد انجام شد، گفت: در راستای تداوم خدمت رسانی به عشایر استان، مرحله اول واگذاری ماشین آلات ضروری به بخش عشایری چند ماه قبل انجام شد و امروز نیز مرحله دوم واگذاری این ماشین آلات به عشایر انجام می شود.

وی تصریح کرد: در این مرحله یک بیل مکانیکی، دو تانکر آبرسانی و یک کمپرسی به ارزش ۱۸ میلیارد تومان برای استفاده در بخش عشایری خراسان جنوبی تأمین شده است.

معاون استاندار تأکید کرد: مردم خراسان جنوبی باید بدانند آن چه در قالب مالیات در بخش های مختلف پرداخت می کنند، برای سازندگی رشد و توسعه کشور هزینه می شود که نمونه ای از آن امروز در تأمین ماشین آلات ضروری بخش عشایری انجام شد.

عباس زاده تصریح کرد: براساس پیش بینی انجام شده امسال بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان از محل درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده برای تأمین ماشین آلات بخش عشایری استان اختصاص می یابد.

به گفته وی، در هفته دولت سال جاری هم در قالب مرحله سوم اجرای این طرح تعداد دیگری از ماشین آلات ضروری به ویژه گریدر برای بهسازی ایل راه های عشایری واگذار خواهد شد.


اشتراک گذاری
ارسال دیدگاه

English»