سه شنبه ۱۱ / ۰۲ / ۱۴۰۳ ساعت 10:02

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
منو اصلی

سرپرست اداره کل امور عشایر خراسان جنوبی؛
مدیریت سرمایه عشایر و ارائه خدمات مطلوب و مستمر وظیفه اصلی تشکل های عشایری می باشد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر خراسان جنوبی؛ محمد ابراهیم ابراهیمی سرپرست اداره کل امور عشایر استان بهمراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دیدار با مدیر عامل و اعضاء هیئت مدیره تعاونی عشایری شهید وطنخواه سرایان گفت: مدیریت سرمایه عشایر و ارائه خدمات مطلوب و مستمر وظیفه اصلی تشکل های عشایری می باشد تا انبوهی از نگرانی ها و مطالبات بوجود نیاید.

ابراهیمی تعهد دوطرفه بین سرگروه های عشایری و تشکل ها را مهم ارزیابی نموده و گفت: با همدلی و همراهی می توان مشکلات را مدیریت و کمبودها را ریشه یابی و راهکار اجرایی ارائه نمود.

وی با تاکید بر اینکه اداره امور عشایر شهرستان و تشکل عشایری شهرستان ضمن اشرافیت بر وظایف، باید در راستای ارائه خدمات به جامعه هدف مکمل یکدیگر بوده و درهمین زمینه نقش نظارتی اداره بسیار مهم است، گفت: ارائه گزارش از پیگیری ها و اقدامات باید بموقع باشد تا جامعه هدف ضمن آگاهی از اقدامات و خدمات، با اعتماد نسبت به آینده، امید و رویکرد مثبت تری داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه تشکل های عشایری ضمن ارائه خدمات مستمر، باید راهکاری برای ایجاد درآمدی پایدار برای عشایر دست یابند، گفت: وظیفه تشکل های عشایری صرفا تامین خوراک دام نباشد و باید نسبت به ارتقای کیفیت، بازریابی و بازارسازی با هدف پایداری و تقویت تولیدات عشایر اقدام نمایند.

سرپرست اداره کل امور عشایر استان گفت: تشکل ها باید در کنار عشایر حلقه مفقوده در تامین نهاده، پرورش، تولید و بازاریابی محصولات را پیدا نموده و اقداماتی درست، جدید و سریعی برای جهش در تولیدات عشایر انجام دهند.
ابراهیمی پیدا نمودن بازارهای فروش محصولات عشایر در سطح کشوری را از وظایف مهم تشکل ها برشمرده و گفت: در زمینه صنایع دستی نیز آموزش و همسویی تولیدات با ذائقه بازار مصرف مهم است که در این زمینه بایستی تشکلها فعال تر باشند تا جامعه هدف به تولید و درآمد پایدار برسند.


اشتراک گذاری
ارسال دیدگاه

English»