پنج شنبه ۱۳ / ۰۲ / ۱۴۰۳ ساعت 9:26

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
منو اصلی
سه شنبه ۱۲ اسفند

روابط عمومی اداره کل امور عشایر خراسان جنوبی خبر داد؛
دیدار مدیر کل امور عشایر خراسان جنوبی با فرماندار سرایان

مدیر کل امور عشایر استان در بازدید از سه قلعه و سرایان با فرماندار سرایان دیدار کرده و پیرامون مسائل عشایر منطقه به گفتگو پرداخت و گفت:

بحمد الهی، در این چند ساله بخاطر همکاری نزدیک ادارات و سازمان‌ها با اداره کل امور عشایر استان خدمات بسیار خوبی در حوزه عشایری انجام شده است.

وی افزود: بطور مثال بیمه روستائیان و عشایر تنها با سالی ۳۳۰ هزار تومان عشایر را بیمه می‌کند تا با خیال راحت و آسوده زندگی کنند و جالب اینجاست که سابقه این بیمه براحتی قابل انتقال به تمامی بیمه ها میباشد.

مدیر کل امور عشایر استان ادامه داد:

فروش محصولات عشایر از دیگر دغدغه های ما بود که با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی و با ارائه تضمین اتحادیه عشایری تا کنون ۴ صندوق خرد زنان عشایری استان عضو آن شده و محصولات خود را به فروش می رسانند.

مهندس عصمتی پور درخصوص صدور کارت شناسایی عشایر گفت: برای خدمت رسانی بهتر به عشایر برای آنها کارت شناسایی صادر میشود.

وی در پایان صحبت‌های خود به موضوع نظارت دقیتر بر تقسیم نهاده دامی اشاره کرد.

در ادامه جلسه ابراهیم رسولی مقدم ، فرماندار سرایان ضمن قدردانی از پیگیری های مهندس عصمتی پور در ارائه درست خدمات به عشایر گفت:

نظام مقدس جمهوری اسلامی برروی ظرفیت های عشایر حساب ویژه ای باز کرده و نگاه خاصی به این قشر غیور و زحمتکش دارد.

فرماندار سرایان افزود: زمانبندی در بحث خدمت رسانی و انجام کارها بسیار حائز اهمیت است زیرا تصمیمات صحیح و مناسب هستند ولی اگر بموقع و در زمان خودش انجام نشوند دیگر کارایی نخواهند داشت.

وی افزود:

در مبحث علوفه دامی ما توقع داریم که سرایان اولویت قرارگیرد زیرا عشایر سرایان حرفه اصلی شان دامداری است و منبع درآمد دیگری ندارد.

لازم بذکر است که در این بازدید حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در اداره کل امور عشایر استان نیز حضور داشتند.

 


اشتراک گذاری
ارسال دیدگاه

English»