سه شنبه ۰۱ / ۰۸ / ۱۴۰۳ ساعت 0:06

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
منو اصلی

برپا شدن سیاه چادرهایی از عشایر در استقبال از رییس جمهور؛
حضور پرشور عشایر در مراسم استقبال و سخنرانی آیت الله رئیسی

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر خراسان جنوبی؛ آیت الله رئیسی رئیس جمهور، با حضور در ورزشگاه آزادی بیرجند مورد استقبال پر شور مردم بویژه عشایر سرتاسر استان قرار گرفت.
عشایر غیور استان خراسان جنوبی، مدیرکل و کارمندان امور عشایر استان بهمراه خانواده های خود امروز پنجشنبه و از ساعتی قبل با حضور پرشور در ورزشگاه آزادی بیرجند چشم انتظار ورود آیت الله رئیسی و دیدار با رئیس جمهور بودند و با برپای سیاه چادر های عشایری در مسیر ورود به ورزشگاه محل سخنرانی رئیس جمهور، به گرمی به استقبال رئیس دولت سیزدهم رفتند.
رئیس جمهور در ابتدای سخنان خود در جمع مردم بیرجند گفت: استان خراسان جنوبی را به دانش و فرهنگ می‌شناسند. این استان نماد بصیرت و زمان شناسی است.
وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد مولفه قدرت کشور را سست و اعتماد مردم را دچار خدشه کند، اظهار کرد: مردم از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در تمام فتنه‌ها با هوشیاری و بیداری دشمن را ناکام گذاشتند.
آیت الله رئیسی گفت: ما وعده نشدنی به مردم نمی دهیم و در خراسان جنوبی مسکن یکی از ضرورت ها و در دستور کار دولت است.
وی با بیان اینکه ساخت سالانه یک میلیون مسکن نیاز کشور است افزود: ما وعده نشدنی به مردم نمی دهیم و در خراسان جنوبی مسکن یکی از ضرورت ها و در دستور کار دولت است و در برخی نقاط استان ساخت مسکن ویلایی آغاز شده است.
رئیس جمهور همچنین گفت: به مدیران توصیه کردیم هر جایی که نتوانستید آنچه را که وظیفه شما بوده انجام دهید با مردم صادق باشید و مشکلات را بیان کنید.
وی با بیان اینکه قطار پیشرفت در حال حرکت است و دشمن می‌خواهد این قطار را متوقف کند گفت: از جمله نمونه‌های این پیشرفت در زمان شیوع کرونا بود که به دلیل تحریم دشمن و نبود واکسن روزانه ۷۰۰ خانوار در کشور داغدار می‌شدند، اما علی رغم تحریم‌ها کشورمان خود ۶ نوع واکسن تولید کرد و در این زمینه تبدیل به صادر کننده شد و اکنون بیش از ۷۰ درصد واکسینه اند.
آیت الله رئیسی در جمع مردم شهر بیرجند با بیان اینکه اهل سنت و تشیع، در این استان متحدند و این موهبت خداوند متعال است، افزود: همه طیف‌ها در نقاط مختلف خراسان جنوبی، دلشان برای انقلاب و نظام می‌تپد. انسجام و وحدت زمینه توسعه در استان است. کسانی که امروز صاحب تریبون و قلم در جامعه هستند باید بر این اتحاد تاکید کنند.

 


اشتراک گذاری
ارسال دیدگاه

English»